Home Alone

Då var det dags för ett par dagar utan min älskade P hemma. Även om jag bara vart ensam hemma nån timme nu känns det ändå så jäkla tomt, mest för att jag vet att han inte kommer hem förrän på lördag. Menmen, det är ju inte som att jag inte har något att göra :P Får väl passa på att fylla ut tystnaden med att köra lite tvätt och så. Och skriva färdigt det där ledarskapsmanifestet. Hur nu det ska gå.

Nååå väääl. Imorgon blir det i alla fall skola och danspass + lite plugg hemma. Fredag är jag också i skolan, sedan hem till mamma och äta lunch och på kvällen kommer min älskade Jessica hit och gosar! Det är inte lätt när bästa kompisen pluggar i Östersund, men det känns alltid så himla kul när hon kommer hem igen.





Bästa P och J!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, verkligen! Det var så grymt kul!

Men jag blev väldigt besviken på Balettakademiens uppsättning faktiskt. Andra texter, ingen story, bara massa musik. Jag älskar musiken, men hade jag inte vetat vad handlingen var innan så hade jag inte fattat ett piss :)

2012-03-12 @ 09:00:48
URL: http://kanduvisslajohanna.blogg.se/
Postat av: Daniel

Inte för att vara sån, men rawr.

2012-04-25 @ 12:06:18
URL: http://blogg.danielwerner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0