Middag


Ikväll ska vi hem till en kompis och äta lite mat, ska bli sjukt gött att äta något som man inte har lagat själv. Men, eftersom både jag och Patrik sanerar socker får vi hålla oss med egen efterrätt. Därför ska jag slänga ihop en sockerfri glass :) Kommer nog bli gött, hoppas jag. Har hittat receptet på Anna Skippers hemsida och vill ni kolla in receptet på glass, eller kanske något annat kan ni göra det här!

Helt ärligt har det varit ett par tuffa dagar det senaste. Har lite svårt att koncentrera mig och känner ett konstant sug i magen. Har nästan varit lite rastlös, faktiskt. Men det börjar bli bättre så jag hoppas att de sista två veckorna ska bli lite lättare. Håller på med mitt nya danspass också, och det kommer nog bli ett rätt bra pass den här terminen också. Mycket girlpower och musik som man blir glad och taggad av, känns sjukt bra. En av låtarna är den här...




Kommentarer
Postat av: karin

Shit vad du är duktig som klarar av att hålla dig från den vita drogen. Själv känner jag att sockret (och duscha varmt) är det så får mig att överleva en dålig dag.

Ha det gött! Kram

2012-01-06 @ 15:52:32
URL: http://welladittschampooietern.blogspot.com
Postat av: Johanna

Det vill jag lova dig att vi hade :)

2012-01-09 @ 13:32:35
URL: http://kanduvisslajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0