Shoppingsug


Förra veckan beställde jag underkläder och en tröja från Gina Tricot.

Igår beställde jag två klänningar och en kjol från H&M.

Idag sitter jag och tittar på smink, och har lagt en kundkorg på http://www.eyeslipsface.co.uk

VAD HAR HÄNT MED MIG!?

Jag brukar vara den som vill hålla i mina pengar, men nu vill jag så gärna klicka hem de där fyra mineralögonskuggorna, två glittriga eyeliners, en primer för ögonskuggor och en för ansiktet, två ögonskuggsborstar. För kalaset går inte på mer än 320 spänn inklusive frakt. Det är ju helt sjukt.





Gaaah... what to do...

Kommentarer
Postat av: Lena

Gört! Bara göört! :D

2012-02-10 @ 07:47:18
URL: http://ainjel.blogg.se/
Postat av: En chic mammas bekännelser

håller helt med dig där med, men det är ett annat problem än det som jag lyfter. Lönefrågan är och har varit ett stort problem länge, kolla bara på tex lärarna. De utbildar sig i 5.5 år och tjänar riktigt dåligt. Sen det här med standard, den blir bara högre och högre vilket också gör att klasser blir mkt mer tydligt. Jag tycker att det skall löna sig att arbeta, alltså som i din mammas fall skall hennes lön inte vara så extremt dålig som den är. Speciellt yrken där förslitning och annat skall det vara bättre betalt så att det jämnar ut sig i slutändan. Det finns inget som stör mig så mkt som politiker med deras löner, det är absurt. Hoppas du förstår vad jag menar, sitter med hailey i knät så mina meningar blir inte suuuupr bra :p

2012-02-15 @ 13:37:37
URL: http://frureinhold.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0