Om att fylla år

Så var det dags igen, att fylla år och bli ett år äldre. Ju äldre jag blir desto mindre verkar behovet av att fira minska. Det känns liksom inte lika roligt längre. Inte för att jag nojar över att bli äldre (nåja, det är inte den största anledningen i alla fall) men det där med att ha kalas/fest lockar mig liksom inte. Det är såklart mysigt att fira ihop med familj och släkt, äta mat och prinsesstårta ihop. Men det är väl egentligen mest för att jag gillar att träffa min släkt tror jag.

Hur som helst. Idag är min sista dag som 21 åring och imorgon kommer jag spendera min födelsedag i skolan, för första gången någonsin! Lär bli spännande :)


Kommentarer
Postat av: Daniel

Re; Haha, ja så kan det ju förstås också vara. :p Tur att man är olika!

2012-02-22 @ 13:07:42
URL: http://danielbergholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0