Lördag


Hur många som helst i närmaste bekantskapskretsen har fått barn i år. Verkligen Hur Många Som Helst. Och jag blir så bebissjuk när jag tittar på foton som finns på alla dessa små dossingar! Små händer och fötter, stora bebisögon och gulliga små pip och läten. Inte för att det på något sätt är läge för mig (läs oss) att skaffa barn nu, men det verkar så himla mysigt och gosigt. Och jobbigt. Jag skulle kunna tänka mig en kattunge just nu, istället. Fast jag vill ju inte ha innekatt.

Jag tänker extra mycket på K och T, och deras lilla E som är sjuk. Om ni bara visste hur ofta mina tankar går till er, och hur mycket positiv energi jag försöker skicka ut i universum. Jag kan känna mig lite handlingsförlamad då och då, vill så gärna hjälpa och stötta, men vet inte hur. Önskar bara att ni förstår hur mycket jag och P bryr oss.

Poss!

Kommentarer
Postat av: karin

Tack för att jag fick komma och bli bjuden på pizza å mysa film!

Massa kärlek

2011-12-02 @ 22:01:37
URL: http://welladittschampooietern.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0