Sho-sho-sho-shopper!

Jaaha.. då var det dags igen. Har nu lagt en beställning på Yves rocher.  Det meesta är väl till mig, men jag köpte faktiskt något till Patrik den här gången.

Patrik får en återfuktande ansiktskräm, för det tycker jag han behöver. Och jag tänkte att enda sättet att få honom att använda en är att jag köper en. Sagt och gjort! kostade ca 70 kr vilket var halva priset!


Jag hittade den här mascaran också, genomskinlig med guldskimmer! Ingen aning om vad jag ska tro om den, men jag tyckte det lät så fint så jag är tvungen att testa. För 49 kr är den din!


Och parfyyym! Ekologiska hallon, låter det inte supergott!? Hoppas att den är skönt sommarfrisk, och är den inte det kan man väl använda den som spray på toaletten eller nåt ;). Också den för 49 kr!

Man fick också välja en gratis premie, och jag valde två duschkrämer i och med att de i princip är helt slut här hemma. Apelsinen har jag haft innan och den är uuuunderbar! Den andra, med doft av kakaoböna låter också himla mysig och skulle man vilja köpa dem kostar de 44 kr styck!




Kommentarer
Postat av: Astrid

Hallon parfymen är aas goo!!!

Akta dig för den som luktar jordgubb dock.. Man luktar som en kondom med jordgubbs-smak. Inte helt gött asså.

2011-05-31 @ 12:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0