Fredag

Glömde säga en sak eller två om gårdagen.

Jag är nu utbildad hälsoprofilsbedömare! Tjoho! Skulle lätt kunna tänka mig att jobba med det och tjäna storkovan Hell yeeah! Efter fyra kursdagar så är det iofs svårt att förstå att man har utbildats till något, men det lär väl sjunka in inom en snar framtid.

Dessutom frågade en go tjej i klassen mig om jag hade gått ner i vikt, och hur mycket. För hon tyckte det syntes! Ihii. Det gjorde min dag, helt klart. Då känns det inte riiiktigt lika mycket som att jag blir tjockare  och tjockare för att jag går ner i vikt :P Och när jag ställde mig på vågen imorse så var jag sex hekto från min målvikt för Juni, så nu får jag ta i med hårdhandskarna så det forstätter åt rätt håll!

Och något jag vill köpa...



Klänning, 95 kr    Adidas supergirl, 489 kr

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hur utbildar man sig till det? :)

2011-05-27 @ 13:51:10
URL: http://kanduvisslajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0