Das Kök

Jag fick äntligen röven ur och snyggat upp i köket och fotat lite. Vi dras fortfarande med vissa nödlösningar ( som mikrovågugnen på en pyttebord med kaffebryggaren ovanpå) och listerna har fortfarande (!) inte kommit upp. Men i övrigt är väl det mesta som det ska, även om jag har tusen idéer på vad jag vill göra. Men här kommer lite bilder. Titta och njut!




Ja, och det ska upp en vägghylla på väggen bredvid kylskåpet, därför sitter det ett vägguttag mitt på väggen. Men vem vet när det blir av :P




Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh! Så fint! Har ni kaklat o tapetserat själva?



och en sådan bakmaskin vill jag oxå ha!

2011-05-18 @ 17:49:30
Postat av: Malin Strömberg

Kaklet bytte han som bodde i den här lägenheten förut, och det såg så fint ut så det ville vi spara :) Men tapetserat har vi gjort :)

2011-05-18 @ 19:21:45
URL: http://snyggmalinn.blogg.se/
Postat av: Monica

Men så fint du har det! :)

2011-05-20 @ 21:50:35
URL: http://manippen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0