Veem kan stoppa mig

Näär jag bara rullar fram!

Förutom min extremt stygga mage, som tack och lov är lugnare idag, känner jag att mitt liv verkligen börjar kännas riiktigt bra! Jag tränar i den utsträckningen som jag mår allra bäst av, kosten är inte helt åt helvete, jag trivs med min utbildning och människorna runt omkring mig. Jag är allmänt GLAD! Och som lök på laxen (HA!) har viktnedgången hittills nått över förväntan. Mitt mål är att gå ner sex kilo fram till någon gång i Juni, och jag har hittills lyckats ta mig ner tre, på ungefär en och en halv månad. TJOFLÖJT! Och det utan att egentligen göra några större förändringar i mathållningen.


Nu ska jag iväg och träna, förvisso ett baspass, men det kan vara skönt ibland att inte hoppa så mycket och belasta knän och benhinnor. Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Daniel

haha, du anar inte vad jag skrattade inom mej när det redovisades om 'lök på laxen' igår. :D

2011-03-04 @ 11:51:31
URL: http://badsoundkillsgreatmusic.blogg.se/
Postat av: Daniel

re; haha, eller hur! 'like onion on the salmon' - snyggt!

2011-03-04 @ 18:27:08
URL: http://badsoundkillsgreatmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0