VÅÅÅR

Jag skiter i att alla säger att det ska snöa imorgon/fredag eller vad som helst. Nu är det vår och det har jag bestämt! Och jag är sjuukt sugen på att köpa nya kläder.. både till våren och sommaren. Tänkte slänga upp lite bilder på grejer jag vill ha. Först ut är ellos. De lite större bilderna är på de plaggen jag VERKLIGEN vill ha :P



Jag är HELT kär i toppen med fjärilen. Första gången på länge jag hittat ett riktigt Malinplagg :) Men jag är i behov av nya träningstoppar också, så nästa stopp blir på intersport!



Och för att göra min stackars mamma glad har jag bestämt mig för att det är dags för en ny vårjacka! Till och med jag har börjat dra mig för att använda min gamla gröna, den börjar till och med bli missfärgad :S Frågan är om jag ska satsa på en schysst, dressad trench coat eller kanske en go fluffig parka? Vila har några schyssta modeller, men inga jag egentligen blir jättesugen på. Om någon vet en affär som har schyssta, klassiska trenchcoats till ett humant pris, give me a ring!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0