Nya toppar!

Igår var jag och min kära Madrekompadre (mor, alltså) på det stora köpcentret. Jag insåg när vi stegade in på Lindex att jag inte har varit på torp alls i år. Kändes liiite märkligt. Menmen! Jag hade två missions - köpa träningslinnen på intersport och lämna cv. Jag fick köpt linnen, men inte lämnat några cv:n. Varför? INGEN ville ha det! Sjukt tråkigt, men mest för dem eftersom de missar en så härlig och kompetent tjej som jag :P Lurar helt seriöst på att försöka skapa sommarjobb helt själv den här sommaren. Endel kanske känner till att jag gör smycken, med pärlor och musslor. Och jag har en seriös plan på att verkligen försöka komma igång med produktionen och sälja. Slänger upp en bild på mitt absoluta favoritarmband. Och på mina toppar!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, jag vill köpa smycken av dig :P

2011-03-26 @ 17:08:46
URL: http://snaddra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0