Lördag


Har en kalaslördag än så länge! Lyssnar på Malins kök, en av alla spellistor jag har på spotify. Där ELO blandas friskt med Aretha Franklin och Veronica Maggio. Röjer lite i köket och plockar i hela lägenheten. Känns skönt att bara göra det ibland, i stilla tempo. Inte rusa runt som en idiot och tokstäda som jag brukar, utan bara gå runt och GREJA. Härligt! Och varva detta med att dansa frenetiskt och sjunga för full hals när låtar som tillåter detta spelas.

Om nån timme dyker kära syster upp, och idag blir hon bjuden på mat. Stekt torsk och potatismos är vad som bjuds en dag som denna, fina fisken! Ikväll blir det fest dessutom, och det ska bli himla kul! Jag är peppad!

Nej, nu ska jag och The Ark rocka loss medan jag diskar. ONEE DAAAY I WILL BECOOOOME, THE FATHER OF A SOOOON!

Kommentarer
Postat av: karin

Inget går upp emot att greja!

2011-03-08 @ 17:52:47
URL: http://welladittschampooietern.blogspot.com
Postat av: Sophia677

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar

2011-05-07 @ 10:59:44
URL: http://sophia677.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0