Fredagsmyyys

Dagen började inte så roligt med + o,5 på vågen. Inte för att jag är förvånad, men ändå. Bara att köra vidare! Ska strax skutta till bussen för att åka till Friskis och köra ett baspass med min bästa Kixie, det ska bli kul! Och nu sitter jag och försöker tvinga i mig en måltidersättning. Uääh. Tänker ALDRIG mer köpa  sånt som ska smaka bär och banan. Det smakar bara RÖV. Menmen, något måste jag få i mig innan jag tränar.

Annars idag, lär jag spendera kvällen som vilken pensionär som helst. Tittandes på Let's Dance och somna under nyheterna. Se reultatet och gå och lägga mig. TJOFLÖJT vilken fredag! :P  



Kommentarer
Postat av: Lena

Haha, vilken sorts shake var det du smakade på? Du kan få prova en modifast av mig om du vill, de smakerna jag har är som milkshakes. =)

2011-03-22 @ 16:06:20
URL: http://ainjel.blogg.se/
Postat av: Angelica <3

Sv: oooh tack :) va gullig du är , verkligen! Jag fick faktiskt lite papper i HundensHus monter på MYDOG-mässan :)Ska kolla läget på hemsidan! :)



//Kraaaaaam

2011-04-05 @ 17:05:05
URL: http://angelicakjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0