Time too

Vaknade med hjärtat i halsgropen idag. Patriks nya alarm på telefonen ska hängas. NUU! Det var helt brutalt verkligen, lät som att nån tuppjävel hade hakat upp sig. Meen jag lyckades somna om och har drömt massa skumma saker hela morgonen. Allt är som vanligt med andra ord :)
Idag måste jag ner till den stora staden för att lämna böcker på biblioteket och handla lite mat, och när jag varit hemma med den måste jag till bloomsterlaandeet! Det ska bli himla mysigt faktiskt att köpa lite nya blommor och så för det behövs verkligen nu. Jag är så trött på alla mina gröna blad och längtar verkligen efter något med lite färg :)
Fast det lär väl bli någon sådan här också, för att ersätta en som är gammal och vissen, paha! Naaaj nu är det dags för frulle så man kan ge sig ut i kylan, -10 har vi här på Äsperöd. Blärk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0