Laat-la-la-la-laaat

Jag var extremt lat igår. Eller går det att skylla på vädret? Åkte ner till stan vid 11 igår och kikade snabbt på termometern innan, -6? Inte så farligt! När jag kom ut fick jag världens chock. Det där kändes inte alls som sex minusgrader. Så när jag kom hem efter att ha uträttat alla ärenden (förutom blomsterlandet...) borrade jag ner mig i soffan med en bit pizza från i fredags och en stor kopp te. HA! Sen kom jag inte därifrån förrän jag var tvungen att åka till Friskis.

Tanken är att jag ska försöka ta mig till blomsterlandet idag istället, men först ska jag till friskis! De har ju börjat köra yoga 10.00 på tisdagar så jag tänkte att detta blir en ypperlig dag att testa! Eller ja, jag har ju varit på yoga förr men inte på väääldigt länge. Det är ett par år sen, minst tre. Så det känns peppigt! Ber en bön att det inte är lika snålkallt ute som igår, för då är risken att jag ligger på soffan resten av dagen idag också, haha :D Tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0