All I want for christmas...

Som de flesta som läser min blogg (typ bara mamma) redan vet köpte jag för ett tag sedan Das über-julkalender från The Body Shop. Jag kommer här på bloggen lägga upp bilder på vilka presenter jag får! Nu har jag ju redan öppnat två luckor (eftersom det är andra december) så nu kommer bilder på båda två! (Kommer förmodligen inte orka blogga varje dag, så det blir nog en del klumpinlägg framöver).



Första December - Rainforest volume shampoo
Kanske inte optimala shampoot för mitt hår (since när behöver jag mer volym?) men det kändes otroligt bra, löddrade inte så mycket som billigt shampoo gör, och håret kändes rent och mjukt när det torkat!




Andra December - Define & lengthen mascara
Har inte testat mascaran(köpte en ny för en månad sedan) men har en annan bodyshop mascara sedan innan och tycker att den är riktigt bra. Inga klumpar och smular inte under dagen. Hoppas att den här är lika bra!


Kommentarer
Postat av: Annika

Det är inte bara din mor som läser. Jag läser men har inte ofta tid att kommentera. ;) tycker det är kul att du lägger upp vad det är i denna fin fina julkalender för då kanske jag "baaara mååååste" ha den nästa år ;)

2011-12-02 @ 20:08:33
Postat av: karin

Jag läser också. Fast är heller inte så bra på att kommentera...

Blev också sugen på en såndäringa julkallender, jag som inte ens är så mycket för sådant..

2011-12-02 @ 22:03:12
URL: http://welladittschampooietern.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0