All I want for christmas... part 9

Vet att det har dröjt innan sista uppdateringen. Jag har varit lite lat helt enkelt :P

Tjugoförsta December - Spa wisdom polynesia, Lotus and frangipani flower Body puree
En väldigt lätt och lättarbetad bodylotion som snabbt går in i huden och gör den härligt mjuk. Härligt lätt doft!



Tjugoandra December -
Spa wisdom polynesia, Monoi miracle oil
En olja som går att ha till lite allt möjligt. I håret innan shamponering, smörja in extra torra partier på kroppen, som badolja osv.osv. Hade i den innan schampoot en gång och märkte ingen större skillnad efteråt, men kanske om man använder den fler gånger :)


Tjugotredje December - Deep Sleep, Dreamy pillow and body mist
What the fudge tänkte jag när jag luktade på denna. En spray som luktar ENBÄR!? Mysko. Vet inte vad jag ska göra med den. Tanken är att man ska spruta den på kudden eller på kroppen och sova gott. Jag är tveksam.


Tjugofjärde December -
Spa wisdom polynesia, Monoi body balm
Döm av min förvåning, i sista luckan fann det INTE ett bodybutter, utan ett bodybalm! Luktar helt fantastiskt gott, som liljekonvanljer. Är lite mer lättarbetad än ett bodybutter och lite lenare. Ypperlig på torr hud nu på vintern!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0