All I want for christmas... part 7

Femtonde December - The Body Shop Lip Gloss
Ett mjukt och härligt läppglans som luktar (och smakar) lite passion. Som sagt väldigt mjukt och följsamt, klibbar inte ihop läpparna och ger fin glans.


Sextonde December - Moringa milk body lotion
Moringa har en väldigt speciell blommig doft, ganska stark. Men jag tycker den luktar rent och rätt så behagligt. En lotion som går snabbt in i huden och är ett bra komplement när man har ett body butter också som är mer djupverkande och tar lite tid innan det sjunker in.


Sjuttonde December - Harmonising Massage oil
Massageoljan har en ganska stark doft och luktar verkligen massage om man säger så, haha. Men den ger ett väldigt bra glid över ryggen utan att kännas onödigt fet/oljig. Dessutom tyckte jag att den hade en liten värmande effekt när man masserade, riktigt bra!


Artonde December - SPA wisdom Polynesia, Lime & coconut shower gel
Haha, vad var det jag sa om duschcreme? Hur som helst, limetonen är ganska framträdande men jag har svårt att känna cocosen. Ser ut att vara som små peelingkorn i också, men jag får berätta mer när jag har testat.

Kommentarer
Postat av: Annika

Hoho! Duscha lungt. :)

2011-12-19 @ 08:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0