All I want for christmas... part 6

ÄNTLIGEN känner jag mig rätt frisk! Inget snor som rinner stup i kvarten, och halsen som började vara jobbig igår är helt kalasfin idag! Glad tjej, kan jag säga! Nu sitter jag här med en kopp kaffe och har precis tagit lite seriösa (ehum) bilder på de två senaste dagarnas kalender presenter. Här kommer de!

Trettonde December - Rainforest moisture, Hair butter fot dry hair
Att det fanns hair butter visste jag faktiskt sedan innan, och detta är en produkt jag har köpt och testat förut! Det är en grymt bra hårinpackning för mig som har långt hår, som lätt blir torrt och frissigt i topparna. Den lägger sig lite som en hinna över hårstråna och återfuktar. Jag kan tänka mig att vissa skulle kunna ha problem med doften, den påminner lite om playdoo-lera, men jag stör mig inte på den! Hur som helst rekommenderar jag den till alla som lätt får torrt och "elektriskt" hår.


Fjortonde December - Candied ginger shower gel
Något säger mig att jag kommer ha mycket duschcreme när vi når julafton ;) haha. Inte mig emot, för det är så himla tråkigt att köpa! Den här doftar härlig ingefära, som jag älskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0