All I want for christmas... part 4

Dagen ledord har varit SNOOOOOR! Är lite sådär lagom förkyld, men nu visar jag de tre senaste presenterna ur min käcka adventskalender.

Sjunde December  - Ansiktsborste
Jag har egentligen fortfarande ingen aning om NÄR man ska använda den. Har en idé om att man ska gnida in sin rengöringslotion med den, men är inte säker.. Hm..



Åttonde December - Total Energy Exhilarating body wash
En duschcreme som luktar lite energidryck, innehåller bland annat guarana som jag tror ska verka uppiggande. Luktar i alla fall gott och vem vet, kanske är den grym på morgonen när man känner sig som en halvdöd, snorig zombie?



Nionde December - Peppermint smoothing pumice foot scrub
De som har gjort den här kalendern måste kunna läsa tankar. Mina fötter är rent ut sagt bedrövliga, och jag borde ta bättre hand om dem... Den här skrubben är förmodligen helt utmärkt bra! Har haft en fotcreme i samma serie och den är jättebra! Luktar som mintgodis! Ska testas så fort som jag bara hinner!


Kommentarer
Postat av: karin

Trevliga presenter MEEEN hade du inte kunnat spara lite pengar genom att tillverka dem själv? typ tvätta sig och dricka lite redbull? Blanda tandkräm och grus och smörja in fötterna?

Jag bara kommer med bra förslag... :P

2011-12-09 @ 20:31:58
URL: http://welladittschampooietern.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0