All I want for christmas... part 3

Femte December - Wild rose hand creme SPF 15
En mjuk och härlig handcreme som luktar blommigt och rent! Just den här årstiden spelar det nog inte så stor roll att den har solskyddsfaktor men händerna blir sammetslena när man smörjt in sig, helt klart värt att prova!


Sjätte December - Rainforest volume conditioner
Ett balsam i samma serie som shampoot jag fick i lucka ett! Kanske får bli till att testa det sen ikväll. Som sagt är det ju inte "fine hair" något som beskriver mitt hår särskilt bra, men vi får väl se :) Luktar gott gör det i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Lena

Jag, grevinnan av tunt hår, anmäler mig frivillig att testa hårtvättsakerna! ^^

2011-12-06 @ 11:46:05
URL: http://ainjel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0