All I want for christmas... part 2

Tredje December - Camomile Gentle eye make-up remover
Som rubriken tydligt förklarar, en remover för ögonsmink. Jag testade den och den kändes riktigt bra! Den är inte sådär jobbigt oljig som liknande produkter kan vara och luktade gott. Men jag har inget jättebehov av den eftersom jag inte sminkar mig sådär jättemycket, så den ska storasyster få!



Fjärde December - Earth lovers apricot & basil, 100% biodegradable shower gel
Äntligen! Jag har länge velat ha en duschcreme ur den här serien, och särskilt just denna doften! Snäll mot huden och miljön, utan parabener, färgämnen och sulfater. Tror detta är en käck julklapp till en miljömedveten person! (flaskan är dessutom tillverkad av 100% återvunnen plast)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0