Vilken härlig dag!

Tralallalaa tralalalalalalaaa...

Solen skiner som att det inte finns någon morgondag! Helt underbart. Dagen började rätt skönt, jag och P gick upp ur sängen runt 9, åt morotsscones till frukost och hade det allmänt mysigt. Slappade en stund hemma, han vid datorn och jag vid tv:n innan vi bestämde oss för att traska ner till stan. Som jag tidigare påpekat är det VÅR nu så jag hade på mig mina mysiga jeansshorts! (Jag verkar dock vara den enda som kommit fram till detta..)

Okej, jag ska inte hymla om det, vi traskade in på Harréns(juveleraraffär) och kikade på ringar. Vi hittade faktiskt två som kändes riktigt bra, fina släta i rödguld. Men varför har ingen berättat att man blir halvt ruinerad av att köpa ringar!? Våra skulle gå på närmare 7500 spänn. Tjoflöjt, sa jag, här får vi minsann spara. Så det där med ringar och grejer verkar få bli ett senare projekt. Nån gång när jag blivit rik, typ. Vidare tog vi en sväng in på dressman där P hittade ett par jättefina piratjeans som han köpte. Så nu sitter han här iförd korta jeans och kortärmad skjorta. Han ser så somrig ut att jag inte vet vart jag ska ta vägen.

Kvällen verkar bli lugn, precis som igår. Kanske blir nån grogg eller så på balkongen när solen letat sig dit. Det blir sjukt varmt och mysigt när man har inglasat vill jag lova! Men nu får jag nog hjälpa min somriga pojkvän med tvätten!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0