Trött och så


Idag är en dag som går i läsandets tecken! Har väl en sisådär 130 sidor kvar att läsa i den tyngsta boken, men det känns ändå helt okej. Men jag måste sovit otroligt dåligt inatt för efter att jag hade läst ungefär 15 sidor började mina blinkningar bli mer och mer som.. blundningar :P Kämpade mig igenom fem sidor till men sedan var jag tvungen att lägga ner boken, lägga mig ner och sova :P haha. Sov väl inte mer än 20 minuter eller så, men det hjälpte i alla fall haha! Jag planerar att läsa ungefär hälften av de sidorna jag har kvar idag, och ta resten imorgon. Gillar faktiskt den här boken "Nya perspektiv på orgnaisation och ledarskap". Jag lär mig hur mycket som helst, och tycker att det är jätteintressant :) Nu är det hur som helst snart dags för lunch, i och med att jag åt frukost så tidigt, haha. Hoppas ni andra har en fin dag och är ute och leker i det fina.. ehum.. vädret :P


Poss!

Gött sugen på en sån här idag.. suck..


Kommentarer
Postat av: M E R E I

- åh nu blev jag också sugen!

2011-04-05 @ 13:44:43
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0