Tjoflöjt!


Den här dagen började KALASBRA med -1kg! Vägde mig förvisso hemma hos mamma eftersom jag sov där inatt, men jag hoppas vid gudarna att det visar samma även på vågen hemma. SJUKT GLAD TJEJ! :) Hade världens myskäll med mamma igår efter dansen (som förövrigt hade rekordfå besökare, sju stycken) med mammas hemmagjorda piroger, popcorn och lite rödvin :) Så himla mysigt att unna sig sånt på en torsdag.

Ikväll ska jag och sötaste pojkvännen (som precis opererat ögonen!) åka ner till Göteborg för att äta på resaturang med bästa Pucken och Malin som har med sina.. respektive :D Parmiddag x 3! Ska bli himla mysigt faktiskt. Imorgon har det pratas på att vi ska kika i guldsmedsaffärer.. ;) Får väl se om vi hittar någonting som är av intresse...

NU ska jag fortsätta den här fina dagen med att ladda diskmaskinen och kanske läsa en stund :) Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0