Raindrops keep fallin on my.. roof?


Javars, här sitter jag och skriver inlägg när jag har massa plugg som skriker på mig. Men böckerna kan gott längta efter mig en liten stund till.

Igår körde jag pass som vanligt, men jag blev dessutom LUFFad. För de som inte är så inne i friskiskretsarna betyder LUFF Ledaruppföljning, och är en kvalitetssäkring som vi kör med på friskis. Eftersom det inte finns någon dansLUFFare i närheten så fick det bli en kombination av en annan dansledare från kungälv och en av uddevallas medeljympaledare som skulle kika på mig. Det kändes lite småjobbigt om jag ska vara ärlig, för jag var lite osäker på hur mycket de skulle peta i mitt pass och så. Men när vi var färdigdansade så gick vi iväg och snackade lite, och jag fick väldigt bra feedback. Och många bra tips på vad jag kan ändra, även om jag nog inte kommer ta till mig riktigt allt. Hur som helst var det väldigt givande och jag känner mig rätt taggad att bli ännu bättre ledare!

Och nu står jag här i valet och kvalet när det kommer till två inköp. Det ena gäller den här bikinkin som kommer gå loss på lite drygt 800 spänn. Alltså, jag fattar ju att det är grymt mycket pengar med det är SÅ sällan jag hittar en bikini som jag tycker är snygg, och som är i rätt storlek. Jag kan ju inte direkt trava in på H&M och köpa bikini för 99 kr per del.



Det aandra inköpet är ett par Reebook easytone, som jag egentligen inte behöver. Meen jag har varit sugen på dem sjukt länge, och om jag beställer dem från Ellos får jag 40% rabatt, och vem tusan vet när jag kan köpa ett par så schyssta walkingskor för typ 600 spänn igen? Typiskt nog finns inte de som jag helst vill ha i min storlek, men vi får väl se hur jag gör.

Blärk, nu får jag väl skriva ner lite begrepp från socialpsykologin.


Kommentarer
Postat av: Monica

jag är oxå sjukt sugen på ett par easy tone från ellos med 40%! över väger och det kommer nog att bli så! :D

2011-04-13 @ 20:05:55
URL: http://manippen.blogg.se/
Postat av: Daniel

re; mahaha, sexy bananas! :D

2011-04-15 @ 11:30:54
URL: http://badsoundkillsgreatmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0