Jäkla skit då


Som jag beskrev i ett tidigare inlägg var jag sugen på ett par easytone - ALLA ÄR SLUUUUUT! Och de får inte in fler heller. Bestämde mig för att bojkotta ellos ett tag och bara köpa bikinin, men så fastnade jag lite på ellos och hittade vääääldigt många fina adidasjackor/tröjor. Jag har tre, varav en är helt urtvättad och för stor. Men jag vet inte hur jag ska göra och erbjudandet går ut på måndag.. wääääh! Hjälp mig!



Helst av allt vill jag nog ha den knallgröna, men den är redan nedsatt från 599 till 429, så då gäller inte mina 40%... men den blir ändå billigare än om jag tar den vita. Blärk, vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Ewa

Jag kanske är för sent ute nu. Men jag röstar på den vita. ;]

2011-04-18 @ 20:58:48
URL: http://todaywecanchangetomorrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0