HouseHunting!



Gah. Allt är Patriks fel.

Låter sorgligt? Lite kanske.

MEN DET ÄR PATRIKS FEL ATT JAG SITTER PÅ HEMNET OCH LETAR EFTER HUS! Buhu, det var han som började och jag kunde inte hålla mig när jag började bläddra i "Svensk fastighetsförmedling"s broschyr/tidning. Helt värdelöst. Det är inte alltid jag hittar hus jag kan tänka mig, men nu såg jag ett ute på Utby som verkade helt supermysigt. Mycket att renovera förstås, men det skulle det nästan kunna vara värt. Rent utseendemässigt hittade jag ett kalashus i fjällbacka, men insidan var sanslöst dålig :P

Sen fanns det ett kopiöst fint hus i Bokenäs också, men det hade utgångpris på över tre mille. Inte okej.

OMG JAG ÅNGRAR MIG! HÄÄÄR VILL JAG BO! http://www.hemnet.se/friliggande-villa/sodra-gruvvagen-1-dragsmark/693931?r=12 JISSESJISSESJISSES!!!!!


Jag ser framför mig hur jag tar bort stolar och bord ur köket och stoppar in en köksö med ett par höga pallar. HERREGUD DET ÄR JU MITT HUS! Åh jisses. Inte glömma bort att andas nu. Lite omtapetsering och få bort det där hemska shackrutiga golvet i badrummet. Åh jisses.

Jag ska bara gå och dö en stund nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0