Are we... done?


Herre min je!

Igår fick pojkvän ett ryck och la golvet på balkongen. Vi har haft paketen stående jag vet inte hur länge, men nu är det lagt. Och det blev kalasfint! Ska köpa lite nya blommor som kan få stå där ute och se fina ut i höst :)

Även köket är helt klart, så när som på lite detaljer som golvlister och en hylla. Det känns så himla sjukt, att det är färdigt nu. Patrik sa det igår när vi gick och slängde sopor, "vad ska jag göra nu då?" haha. Själv är jag kalasnöjd och så himla glad att jag har en händig pojkvän! Seriöst. Balkongen är hur najs som helst nu, det blev verkligen som en förlängning av vardagsrummet. Och när vi får hängt upp gardinerna över de små fönstrena kommer det se så fint ut! Åhh! Golvet är förresten ett härligt "mahogny"golv i skepsstuk, så det är som mellanrum mellan plankorna. Lite rödbrunt, varmt, härligt. Och matchar typ helt perfekt med persiennerna vi köpte på Ikea. Om någon vill hälsa på går det bra, men jag ska städa upp ordentligt nån dag och ta lite foton som man kan lägga ut här :)

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: karin

Vi vill ha bilder såklart!

Postat av: Daniel

re; verkligen, det är som om dom bara tänker svaret, men sen "nae, jag skiter i det.." ;d haha, eller hur! flinten är viktig i detta sammanhang! :D

2011-01-19 @ 14:40:53
URL: http://badsoundkillsgreatmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0