En till samlingen!


Hej hopp. Blev ingen loppis igår, hade blivit så stressigt för mig att hinna till träningen. Nåja, det får bli en annan gång! Men idag sprang jag runt och kikade lite i stan och fick köpt mig lite grejer :) På Livingroom köpte jag en potpurripåse som heter Raspberry lemonade och den luktade helt enormt gott! Och så sprang jag in på Lindex en sväng och hittade en jättesöt top och så köpte jag en väska som jag har kikat på ett tag. Hur fint som helst känns det! Borde egentligen varit inne på Åhléns och köpt ett gäng koppar men jag pallade inte :P Kanhända jag tar mig dit efter jobbet. Men det är inte säkert. Fast jag borde. Åååh, dilemma. Jaja, jag får försöka ta mig i kragen och bara göra det.



Sen efter jobbet måste jag hem till Mr Patrik en sväng för att betala min mobilräkning :P Smart som jag är hade jag glömt dosan hos honom. Då är det svårt att få saker gjorda! Men nej, nu ska jag kika om jag har något att äta här på jobbet  - förutom havregryn.  Poss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0