Loppis FTW!

Loppisfynden i lördags blev precis som förutspått! Ett stycke adventsljusstake och ett stycke pocketbok! Förstnämnda blev otroligt blank och fin efter brutalt gnuggande med häxans! Tog ännu en tripp till loppisen idag och fann då två prylar som kommer passa perfekt till en julklapp som jag ska ha med i paketleken. Otroligt käckt!

Helgen på Äsperöd har gått i hantverkets tecken och jag och pojkvän har tapetserat den ootroligt fina fondväggen i sovrummet (bilden). I skrivande stund kan jag tänka mig att Patrik himself sätter upp den mörklila tapeten som ska vara i resten av rummet. Han är händig, den där Patrik! I övrigt intet nytt på shopping fronten, förutom att jag har förälskat mig i en röd, veckad, hjärtformad pajform. Den är så fin att jag vill gråta. Nästan. Och som vanligt när jag kikar runt inne på Önska så petar jag på alla Princess-skålar som jag hittar och blänger surt på prislappen.






Nej, nu ska jag snart iväg och träna. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0