Back online!


Herre min je, detta är säkert mitt fjärde eller femte bloggförsök. MEN SKAM DEN SOM GER SIG! Äntligen har jag kommit på ett bra tema på min blogg - Prylar. Jag älskar saker. Det är fint med saker. Jag kommer lägga upp bilder på saker jag har köpt, vill köpa och kanske till och med saker som jag inte för mitt liv kan förstå att någon vill ha. Saker är Livet!

Mitt senaste inköp var faktiskt kläder, tro det eller ej. Jag är verkligen inte den som shoppar kläder varke månad. Kanske en eller två gånger om året kommer jag till skott :P Allra senaste inköpet var bland annat ett par jeanslegging som jag varit stor motståndare till - med all rätt insåg jag sedan i provhytten. Alltså, det funkar inte att ha så tjocka låt och breda vader som jag ha. Men tillslut efter mycket om och men-vad-i-helvete hittade jag ett par som jag gillade och som inte var fullt så tidskrävande att ta på sig från Gina. Fina fisken! Där köptes även en svart oversize kofta som jag tror kommer användas flitigt. Och hade inte Ginas hemsida varit så seg hade jag hämtat bilder och lagt upp, men det får fasenimig vara :P

Imorgon är det loppis och då ska det köpas adventsljusstake, och troligt scenario är att jag köper en bok eller två också.

Kram och sånt annat gosigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0