Längesen

NU var det faktiskt riktigt längesedan jag skrev om det som jag från början startade bloggen för - saker! Som ni säkert vet älskar jag prylar, grejer ja ALLT! Men om det är en sak som aldrig slår fel, så är det smycken. Jennifer i min klass är ambassadör för Miss Dee, som jag tycker gör en hel del söta smycken. Framför allt ringarna har jag fastnat för! Men nu för någon dag sedan postade hon en tävling i sin blogg där hon lottar ut det här armbandet
JAG BLEV KÄÄÄR! Jag som inte ens brukar gilla armband, men det här är helt fantastiskt. Inte för att jag vill ha fler konkurrenter, men här en länk till hennes inlägg så ni också kan pröva lyckan ;)

http://mizztang.blogg.se/2011/march/miss-dee-tavlingutlottning.html
Poss och kram!

Kommentarer
Postat av: Daniel

re; eller hur! det är ofattbart att dom lyckas. ;o

2011-03-14 @ 16:54:13
URL: http://badsoundkillsgreatmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0